V únoru jsme si s manželem pořídili nový počítač, protože ten starý se pokazil. Odešel mu disk. Díky Bohu se nám podařilo zachránit nejdůležitější data, především data z účetnictví sboru a Royalu. Vzhledem k tomu, že jsem úplný laik přes výpočetní techniku, byl to pro mě velký stres.
Také jsem se usilovně modlila, aby mi Bůh pomohl s instalací programů a ovladačů na novém počítači. S poradcem na telefonu z firmy Money, od které máme účetní program, jsem díky Bohu zvládla i nahrát účetní data ze zálohy (našemu informatikovi se to nepodařilo). Oddychla jsem si, všechno fungovalo, jen se mi nepodařilo zprovoznit skenování. Jaký to pro mě byl šok, když jsme asi před měsícem zjistili, že nový počítač nejde nastartovat. Vezli jsme ho do Brna na reklamaci a já jsem se s obavami ptala prodavače, jak je možné zajistit, abychom nepřišli o data. Řekl mi, že to bohužel nejde, protože dle nějaké směrnice při záručních opravách vždy provádějí formátování disku (tím se smažou veškerá data). Zřejmě je to nařízení k ochraně osobních údajů.
Díky Bohu, že mě vedl, abych si den před tím, než se počítač pokazil, zazálohovala účetní data na externí disk. Modlila jsem se, aby Bůh nějak zařídil, aby naše data v počítači zůstala. Asi za tři týdny se nám ozvali, že je reklamace vyřízená. Jeli jsme si pro opravený počítač. Znovu jsem se ptala prodavače, jak to dopadlo s našimi daty, a on mi sdělil, že jsou určitě vymazaná, protože takto při reklamaci standardně postupují. Už jsem s tím byla tak nějak smířená a začínala se modlit, aby mi Bůh znovu pomohl s instalací všeho potřebného.
Přijeli jsme domů, já jsem zapnula počítač a koukám, že naskočily všechny ikony, které jsme na ploše měli před reklamací, projela jsem dokumenty, spustila účetní program a všechno tam zůstalo! Bůh je tak dobrý. Chtěl mě ušetřit dalšího stresu. Jsem moc ráda, že mám takového Otce v nebesích, který se o mě s láskou stará, a můžu za Ním přijít požádat o pomoc i v takových praktických, pro někoho možná úsměvných, problémech. Haleluja!!! Ať vám všem Bůh moc požehná.